Gyakran ismételt kérdések
Vásárlással kapcsolatban
- Felhasználó regisztráció nélkül megkezdheti a vásárlást.
- Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
- Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket a “kosárba rakom” gombra kattintva. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva, a weboldal jobb felső sarkában.
- Amennyiben felhasználó nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „kosár frissítése” ikonra kattint.
- Felhasználó megadja a szállítási címet, majd kiválasztja a szállítási/fizetési módot.
- A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján a szállítási költség kivételével minden költséget tartalmaz.
- Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
- Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
- Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására/törlésére.
- Felhasználó e-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
- Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
E-mailen vagy telefonon tudja lemondani vagy módosítani a rendelést.
Email: rattanaruhazmiskolc@gmail.com
Telefon: +36 (30) 820 2203
Természetesen, van lehetőség egyedi termék beszerzésére is. Ezzel kapcsolatban kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat.
Szállítással kapcsolatban
Szállítási költséggel kapcsolatban az alábbi linken adunk tájékoztatást vásárlóinknak.
Személyes átvételre előzetes egyeztetést követően van lehetőség, azonban lényeges szempont, hogy az adott időpontban hol található a megrendelt bútor. Ügyfélszolgálatukon készséggel tájékoztatjuk a bútor raktározási helyéről és amennyiben megfelel, egyeztetjük az időpontot a személyes átvételre.
- Házhozszállítás: 7-14 munkanap
A megadott szállítási idők tájékoztató jellegűek, a pontos szállítási időről telefon vagy email útján tájékoztatjuk a vásárlót. - Személyes átvétel: Minden esetben telefonon történő egyeztetés szükséges
Garancia és visszaküldés
Amennyiben úgy dönt, hogy visszaküldi a terméket, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és munkatársaink segítségére lesznek a visszaküldés folyamatában.
Amennyiben úgy dönt, hogy visszaküldi a terméket, úgy annak költségei Önt terhelik. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és munkatársaink segítségére lesznek a visszaküldés folyamatában.
Minden termékünket különös odafigyeléssel, egyenként átvizsgálva, gondosan csomagolva kézbesítjük. Amennyiben mégis károsodás következne be, kérjük, mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve küldjön fényképes dokumentációt e-mailben a sérülésről.
Webáruházunkban található minden termék esetében az Európai Unió által meghatározott alap 2 éves garancia érvényes.
Ápolás, kezelés, tárolás és tisztítás
Természetesen, mint minden eszközünket, tárgyunkat a hosszú használhatóság érdekében időnként szükséges ápoló anyaggal gondozni.
Teakfa bútorok ápolásához bevált házunkban megtalálható teakfaápolót javasoljuk, melyet évente egy alkalommal érdemes használni.
A kertibútor párnák tárolására párnatartó ládákat ajánlunk vásárlóinknak fonott, alumínium vagy teakfa bútorok mellé is. Válogasson webáruházunkból!
Kerti bútorok védelmére téli, vagy akár hosszasabb használaton kívüli időszakra védőtakarók használatát javasoljuk.