Gyakran ismételt kérdések

Vásárlással kapcsolatban

Hogyan tudok kerti bútort rendelni?
  1. Felhasználó regisztráció nélkül megkezdheti a vásárlást.
  2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
  3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket a “kosárba rakom” gombra kattintva. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva, a weboldal jobb felső sarkában.
  4. Amennyiben felhasználó nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „kosár frissítése” ikonra kattint.
  5. Felhasználó megadja a szállítási címet, majd kiválasztja a szállítási/fizetési módot.
  6. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján a szállítási költség kivételével minden költséget tartalmaz.
  7. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
  8. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
  9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására/törlésére.
  10. Felhasználó e-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  11. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésemet?
 

E-mailen vagy telefonon tudja lemondani vagy módosítani a rendelést.

Email: rattanaruhazmiskolc@gmail.com

Telefon: +36 (30) 820 2203

Nem találok egy terméket az áruházban, tudnak segíteni a beszerzésben?
 

Természetesen, van lehetőség egyedi termék beszerzésére is. Ezzel kapcsolatban kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat.

Szállítással kapcsolatban

Mennyibe kerül a szállítás?

Szállítási költséggel kapcsolatban az alábbi linken adunk tájékoztatást vásárlóinknak.

https://www.rattanaruhaz.hu/szallitas-fizetes/

Személyesen is átvehetem a rendelésem?

Személyes átvételre előzetes egyeztetést követően van lehetőség, azonban lényeges szempont, hogy az adott időpontban hol található a megrendelt bútor. Ügyfélszolgálatukon készséggel tájékoztatjuk a bútor raktározási helyéről és amennyiben megfelel, egyeztetjük az időpontot a személyes átvételre.

Mennyi a szállítási idő?
  • Házhozszállítás: 7-14 munkanap
    A megadott szállítási idők tájékoztató jellegűek, a pontos szállítási időről telefon vagy email útján tájékoztatjuk a vásárlót.
  • Személyes átvétel: Minden esetben telefonon történő egyeztetés szükséges

Garancia és visszaküldés

Nem tetszik a termék. Visszaküldhetem?

Amennyiben úgy dönt, hogy visszaküldi a terméket, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és munkatársaink segítségére lesznek a visszaküldés folyamatában.

Kell fizetnem a termék visszaküldéséért?

Amennyiben úgy dönt, hogy visszaküldi a terméket, úgy annak költségei Önt terhelik. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és munkatársaink segítségére lesznek a visszaküldés folyamatában.

Hibás, sérült, nem megfelelő terméket kaptam. Mit tegyek?

Minden termékünket különös odafigyeléssel, egyenként átvizsgálva, gondosan csomagolva kézbesítjük. Amennyiben mégis károsodás következne be, kérjük, mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve küldjön fényképes dokumentációt e-mailben a sérülésről.

Milyen garancia jár a termékekre?

Webáruházunkban található minden termék esetében az Európai Unió által meghatározott alap 2 éves garancia érvényes.

Ápolás, kezelés, tárolás és tisztítás

Szükséges-e kerti bútoraink ápolása, karbantartása, kezelése, tisztítása?

Természetesen, mint minden eszközünket, tárgyunkat a hosszú használhatóság érdekében időnként szükséges ápoló anyaggal gondozni.

Hogyan ápoljam teakfa bútoromat?

Teakfa bútorok ápolásához bevált házunkban megtalálható teakfaápolót javasoljuk, melyet évente egy alkalommal érdemes használni.

Hogyan tároljam a párnákat kerti bútoromhoz?

A kertibútor párnák tárolására párnatartó ládákat ajánlunk vásárlóinknak fonott, alumínium vagy teakfa bútorok mellé is. Válogasson webáruházunkból!

Védőtakaró alkalmazásra ajánlott?

Kerti bútorok védelmére téli, vagy akár hosszasabb használaton kívüli időszakra védőtakarók használatát javasoljuk.