FőoldalGyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Vásárlással kapcsolatban

Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésemet?
 

Amennyiben nem kapott még értesítést arról hogy futárszolgálatnak vagy szállító Partnerünknek átadtuk a megrendelt terméket abban az esetben ügyfélszolgálatunkra történő tájékoztató email írásával vagy telefonos egyeztetéssel tudja lemondani rendelését.

Nem találok egy terméket az áruházban, tudnak segíteni a beszerzésben?
 

Természetesen, van lehetőség egyedi termék beszerzésére is ezzel kapcsolatba keresse ügyfélszolgálatunkat.

Szállítással kapcsolatban

Mennyibe kerül a szállítás?

Szállítási költséggel kapcsolatban az alábbi linken adunk tájékoztatást vásárlóinknak.

Személyesen is átvehetem a rendelésem?
Személyes átvétel erre előzetes egyeztetést követően van lehetőség azonban lényeges szempont, hogy az adott időpontban hol található a kívánt bútor. Ügyfélszolgálatunkra történő érdeklődő hívás segítségével tájékoztatjuk bútor raktározási helyéről és amennyiben megfelel egyeztetjük az időpontot személyes átvételre.

Garancia és visszaküldés

Nem tetszik a termék visszaküldhetem?

Természetesen, az átvételtől számítva 30 napon belül van lehetőség webáruházunkban vásárolt termékek visszaküldésére és a vásárlástól való indoklás nélküli elállásra. A visszaküldött termék árát 14 napon belül Van lehetősége visszaküldeni számunkra ennek értékét ha szeretné, visszautaljuk a megadott számlaszámra. A 14 napon túl történő visszakuldes esetén a termék értékének levásárlására van lehetőség.

Kell fizetnem a termék visszaküldéséért?

Amennyiben úgy dönt, hogy visszaküldi a terméket, úgy annak költségei a vásárlót terheli.

Hibás, sérült, nem megfelelő terméket kaptam mit tegyek?

Minden termék esetében különös odafigyeléssel egyenként átvizsgálva hibátlan csomagolása kézbesítünk amennyiben mégis sérülés következne be úgy miharabb mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve küldjön fényképes dokumentációt e-mailben a sérülésről.

Milyen garancia van a termékekre?

Webáruházunkban található minden termék esetében az Európai Unió által meghatározott alap 2 éves garancia érvényes, azonban számos gyártó esetében 4-5-6 éves garancia időtartammal is találkozhatunk.

Ápolás, kezelés, tárolás és tisztítás

Szükséges-e kerti bútoraink ápolása karbantartása kezelése tisztítása?

Természetesen, mint minden eszközünket tárgyunkat a hosszú használhatóság véget időnként szükséges ápoló anyaggal gondozni.

Hogyan ápoljam teakfa bútoromat?

Teakfa bútorok ápolásához bevált házunkban megtalálható teakfaápolót javasoljuk, melyet évente egy alkalommal érdemes használni.

Hogyan tároljam a párnákat kerti bútoromhoz?

Kertibútor párnák tárolására párna tartó ládákat biztosítunk vásárlóinknak fonott és alumínium vagy teakfa bútorok mellé is. válogasson webáruházunkból

Védőtakaró alkalmazásra ajánlott?

Kerti bútoraink téli vagy akár hosszasabb használaton kívüli időszakra téli védő takarókat javaslunk vásárlóinknak. Téli védő takarókat bútor típushoz igazítva biztosítunk webaruhazunkban.